Tuesday 6 December 2011

4 and 5 nilai my soul muah !!

Assalammualaikum :) hari ini kami dah habis exam. SPM!!!! 
Dalam kegembiraan kami , masing-masing dalam kesedihan(nada yuna). Mana tak nyee dua tahun kami bersama , begurau, begaduh , bertekak, bercium mulut, berpelukan , bersepak , bernyepak ,di sepak , dan kekejaman yang lain. Tapiiiiiiiii !!! kami sudah seperti satu family yang tak dapat di pisahkan buat selamanye  (k jiwang)haha. Masing-masing ada perangai n perwatakan masing-masing.

Ini hasil dari permerhatian aku. 

Kita mula dengan ketua tingkatan kami (IRFAN SYAH)
*dia ni lelaki , tapiiiiiiii berjiwa ibu, dia jaga kami macam mak kami.. aku pun kadang-kadang confuse dia mak aku ke ??(k leeepuuuu) thanks too Irfan sebab sudah banyak berjasa pada kami dan guru-guru .

Seterusnya kita pergi kepada RARA a.k.a Syarifah Syahirah (penolong kelas kami)
*Dia ni nama je penolong tapi kteorg tak pernah takut pun dengan dia ni. PEAAACH! Hope dia sambung belajar nanti dapat jadi penolong kelas yang garang sikit lah . hehe

Okay sekarang aku nak cerita pasal kawan-kawan aku yang menemani aku setiap waktu disekolah. Kami rehat bersama , gelak bersama , sedih bersama , pergi gaduh dengan orang pun bersama , main bersama(sukan) , gossip bersama, tidur sebantal , mandi kolam , SENANG SEMUA SAMA-SAMA LAH! aku pun kadang-kadang bosan dengan diorg ni. =)

*pertama sekali pasal kawan aku yang sorg ni Shena Rofizal. Dan 5 tahun aku berkawan dengan makhluk ni. Dia ni kalau kteorg tengah bercakap or bergosip mesti dia buat tak tahu jee. 
(online kat phone jee, boleh jadi cc lah kalau tengok dia onlie) 

*seterusnya dana and fatin eleena. Dua orang makhluk ni , suka gila bergossip pasal lelaki. korg kalau nak cari jodoh boleh tanya diorg ni. yang si fatin ni asal exam je tak baca buku. termasuk SPM juga . =)
tapi tetap love both of you lah <3

*Next about my DRUMSTICK.. (alifah ilyana) eceeehh.. dia ni kalau dengar suara dia, bapak sebak gila, aku tak tahu kalau dia menangis macam mana, mesti sampai lebam-lebam mata dia agak nye. okay dia juru kamera kami semua. Tanpa dia , tiadalah gambar-gambar yang boleh dijadikan kenangan.nah lovebite sikit
:*

*Okay ni aku nak cerita ni, geng-geng yang kuat belajar contohnya syuhadah , atikah , ezzah , dewi , dan alihamizan. hehe. Semoga korang berjaya dalam hidup.

*kepada ani mazliya kami merindui awak. sebab kteorg rindu dia ni, sebab dia ni dalam setahun boleh kira lah hari-hari dia datang sekolah. hehe peeaaach ani !


*Special dalam kelas kami. jejaka-jejaka kacak (kacak ke?) .
#Raja zahir, Danial , Hafizie , Afiq(apek) , Zaem, Hatta , Amrianto(orang malaysia okay) , Attan , Masyud, Haziq iskandar , Haziq mat derus , Haziq Pahmi(tapi dia dah macam bukan budak kelas kami dh) , Syafiq kamaruzaman , Syafiq Affandi(pelawak kelas kami) , Nik nur akif ,Syah .
okay lah kalau ada nama yang tak sebut sorry yee.. mungkin aku terlupa. Btw korang semua meninggalkan kenangan yang hebat kat aku . Lawak-lawak korang tak akan pernah aku lupakan 
(boleh cerita kat anak cucu) .

#kenangan bersama korang tak akan aku lupakan selama-lamanya.
#Tak kira laki atau perempuan kalau khawin jangan lupa jemput aku. Aku datang punya =)
#Jangan lupakan siraj yee <3

*Hope korang berjaya dalam kehidupan korang. Selamat menjalani hidup sebagai seorang DEWASA hehe.Semoga result SPM cemerlang. JANGAN LUPA DOA =)

SALAM SIRAJ BUAT KAWAN-KAWAN KU YANG TERCINTA <3










No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.