Wednesday 1 February 2012

Bila lama tak ambil gambar!

Asalammualaikum!

Kalau tengok post aku sejak akhir-akhir ni, aku  malas sangat nak menulis, aku pun tak tahu kenapa , mungkin penyakit malas menulis atau pekara ini memang terbawa-bawa dari nenek moyang aku, atau malas ini sejenis penyakit berjangkit. hahahaha! okay sorry mengarut. Sebenarnya aku tak dapat inspirasi, seorang penulis yang berjaya memerlukan Inspirasi. HAHAHAHA!

So disebabkan aku malas nak menulis, dan aku dah lama tak tangkap-tangkap gambar ni, aku pun excitedlah nak masuk kan gambar aku ni haaa. takdelah cantik sangat pun, tapi okay , takdelah muka macam mamalia . 



Gambar ni ambil masa cuti, demam masa ni, tapi camera betul sebelah aku, lepastu dia ajak aku borak, aku pun ambil lah dia suruh ambil gambar aku. haha! Gambar ni, aku suka tengok rambut aku, tengok rambut saya, dah tak botak dah, rambut saya dah tumbuh sejak kemalangan haritu, Alhamdulillah rambut saya dah tumbuh.hehe, tuje nak bagitahu. RAMBUT SAYA DAH TUMBUH =)

Asalammualaikum =)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.