Thursday 2 February 2012

selamat tinggal januari =')

Asalammualaikum!

Hari ini dah 2.2.2012, cantik juga lah tarikh hari ini, so post kali ni, aku nak wish selmat tinggal januari. Selama bulan sulung ini, banyak kenangan terindah yang tak dapat dilupakan.Aku rasa takde yang sedih pun, kalau ada pun aku malas nak fikir sebab hidup mestilah Enjoooy (puteri).

Antara benda yang tak dapat dilupakan yang terjadfi sepanjang bulan januari ini ialah, event bersama keluarga ku yang tersayang lah . Sambut birthday sepupu aku, dan anak-anak sedara yang ramai sangat tu =P. Sampai pagi kteorang berparty(konon) haha.

Selamat Hari Jadi awook semua. =)

Untunglah Birthday awal -..-'

Kemeriahan yang kami kongsi bersama(waaaah!)

                                                   



Gambar Favourite untuk bulan januari. hahaha! sorry mak dan abah! Masa ni, makcik aku ni sibuk jee sapu lantai , orang tengah party2 dia sapu sampah, eh dia kata dia tak sapu tapi 'Tarik Sampah' haha.Makicik saya ini sangat pembersih lah =). Yang Abah pula, main gitar lepastu suruh kteorang nyanyi lagu 'ikan' aku pun tak tahu nak nyanyi lagu ape. Saya Sayang PakcikMakCik saya.


_________________________________________________________________________________
Ini anak sedara saya yang ke 5. Hana.

Nampak tak muka aku paling berbeza, haha. Sama puloook muka Cik Abby dengan Hana ni =P. Masa ni Kenduri kesyukuran dekat rumah pakcik.

Okaylah , tujee cerita happy saya sepanjang bulan Januari ini. Kita nantikan kegembiraan yang menanti untuk bulan febuari nanti =)

*Sesungguhnya yang baik dari Allah S.W.T,dan yang buruk hanya lah dari kita. =D

Asalammualaikum =)


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.