Friday 3 February 2012

Rahsia kami.

Asalammualaikum =))

Nampak tak tajuk aku, macam rahsia-rahsia kerajaan jee. haha! Sebenarnya, kami sekeluarga ada rahsia masa hari raya tahun lepas. Gambar ni takde sorang pun yang masuk dimana-mana laman web sosial, semalam aku berbincang dengan all my sibling, then all of them was agreed. (london sangat)

JENG!!! JENG!!!

Masa ini semua mintak maaf dengan umi. Semua mengalirkan air mata. hehe. (banyak dosa)

Dua orang ni selalu bergaduh, tu bila mintak maaf bukan main sedih lagi. Tapi sweet je. hehe

Time scha jee , semua tak boleh nak serius.
Alolololololo! comel jee =)

*Gambar saya? saya malas lah, saya pemalu. hahaha =P

Sorry lah kalau cerita ini dah lama, tapi mintak maaf tak semestinya masa hari raya jee.. hari-hari kita boleh mintak maaf, paling kurang pun mintak lah maaf kalau rasa diri ada buat salah dengan orang lain =)

*Bermaafan lah selagi anda ada mereka.

Asalammualaikum =)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.