Wednesday 1 February 2012

Tiba masa saya pula =)

Asalammualaikum =)

Waaaahhhhh semenjak aku tak update blog, ramai pula yang tanya. Macam artis sangat  rasanya. hehe.Aku hari-hari buka blog ni, tapi masa nak update tu yang tiada. Seperti yang post akuyang last tu,pasal dapat kerja tu, sebab kerja lah aku tiada masa nak update blog ni.Sekarang pada 1/31/2012 saya ingin mengatakan saya dah berhenti kerana bosan bekerja dan adalah masalah-masalah yang tidak dapat dielakkan, mana boleh cerita, orang cakap Masalah Syarikat Tak Boleh Kongsi. haha

Aku kerja okay jee, boss pun layan dengan baik dan manis. haha, cuma cuti jee tak kena pada masa, aku cuti  2 minggu sekali , penat oooooo! so aku mengambil keputusan yyang dipersetujui ramai ,iaitu berhenti kerja =)

ni gambar saya masa kerja =)

Ramai yang membantu saya membuat keputusan ,pertama sekali terima kasih kepada umi saya, adik-beradik saya,dan AhmadNurAfffendee yang sudi berkongsi pengalaman dia bersama saya peaaceeh! Genius    betul dia dalam bidang-bidang kerja ni. 

Ape-ape pun saya akan cuba cari kerja lain yee, saya ni takdelah pemalas sangat =)

Asalammualaikumm =)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.