Saturday 21 January 2012

Bermula menimba pengalaman.

Asalammualaikum!!!!!

Hello everybody!! hari ini saya menulis blog dengan bangga dan teharunya, ingin mengatakan bahawa saya telah dapat kerja !!

Saya dapat kerja sebagai 'Tudung Promoter', berdekatan dengan kawasan rumah saya, jadi ini akan menjimatkan kos pengangkutan untuk ke kerja,kerana tidak perlu mengambil sebarang kenderaaan awam =)
Saya juga bersyukur sebab ada abang yang sudi menghantar saya ke kerja nanti, dan umi saya, yang ingin mengambil saya selepas bekerja, tapi kalau tiada kenderaan sekali pun saya boleh jalan kaki je, sebab memang dekat lah tempat kerja tu. hehe. Bekerja kali ini bukan lah sampai mati, cuma sementara jee, sebab saya sangat bosan dan tertekan duduk rumah jee, tak akan lah kerja nak update blog je kan? hehe. 

So syarat-syarat penting untuk mendapat pekerjaan ini, adalah saya diwajibkan untuk memakai tudung..Alah bukan susah pun pakai tudung , saya selalu pakai tudung, cuma nak kekalkan jee belum lagi. hehe, belum mendapat KEINSAFAN lagi , aish bila lah nak insaf ni. =P 

ALOLOLOLOLO!!! omey nyoo iiiyyoooo! haha! =*

Saya harap saya dapat bekerja dengan baik dan amanah sebab akak tu cakap, kalau kerja okay, boleh naik gaji (Y). Jangan Risau Saya Memang Seorang Yang Amanah, Sangat Amanah *ayat bodek boss.

*Good luck for myself =)

Asalammualaikum =)





No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.