Sunday 8 January 2012

Diva ke ?

Asalammualaikum!

Helloooo! adik-adik, akak-akak, abang-abang, dan sewaktu dengannyalah !
Pertama sekali (ayat baku) aku bengang, marah, sakit hati, jelouse,tidak puas hati, sebab all my sibling keluar have fun,berseronok,mabuk-mabuk sikit(ni tipu),gelak ketawa dekat luar hari ini, and aku duduk  rumah je dengan umi sebab aku tak sihat sangat hari ini, kalau sakit sikit-sikit aku dah keluar dah. Tapi ni selsema stok keluar 'hingus' 24 jam. HAHA okay sorry pengotor.

Okay-okay back to story! sebenarnya kalau tengok blog aku pada 8/1/2012 aku letak gambar dekat 'header' blog ni. Sebab hari ini aku buka kebanyakan blog semua ada gambar dekat header ni, so aku pun nak try lah letak juga =)
Tapi jangan risau , ini semua sementara sahaja, akan saya delete yee nanti.Saya ni suka ikut mood kalau buat blog ni. Kesian blog aku ni. =P

Okay lah, kalau tengok gambar aku ni, Kepada yang cakap lawa ,cantik,manis,pretty,sweet,hebat,awesome,dan sepesis dengannya saya ucapkan terima kasih sangat! HAHA (perasan gila)
Kepada yang tak suka,jijik,hina,menyampah,mengumpat,meluat dan seteruk dengannya. Saya ucapkan terima kasihm juga. HAHA
(bajet suci)

Okay lah !terima kasih kerana  membaca post kali ini yee. Post kali ini macam takde isi kan ? hahahhaha!
 Anoyying gila post ni. Tapi takpelah! layan jelah yee.

Asalammualaikum =)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.