Thursday 19 January 2012

Kami bergabung kembali.

Asalammualaikum! 

Pertama sekali duduknya saya keseorang diri di rumah ini tanpa kawan mahupun teman ingin mengucapkan SELMAT TAHUN BARU CINA or HAPPY CHINESE NEW YEAR(Y). 
Kepada yang sambut tu harap-harap kamuk semuak happyk selaluk (sarawak). haha, kepada yang tak sepatutnya sambut tapi nak sambut , suka hatilah, tapi jangan tekeluar dari ajaran sebenar puloookkkkk!

So hari ini aku nak cerita pasal dua orang insan yang dicipta oleh Allah SWT untuk menjadi kawan aku. haha!aku xdelah kawan baik sangat dengan diorang, kadang-kadang macam malas layan pun ada diorang ni. haha! tapi semenjak, kteorang dah tak sekolah ni, kami menjalin kan hubugan sulit, sampaikan kami kadang-kadang lupa akan suami masing2 (suami ke?) haha! sebenarnya takdelah lupa sangat, cuma 'terlepas pandang' jee. haha. Semua kena lah faham, kalau kteorang jumpa umpama 'DuniaKamiYangPunya' mana nak perasan orang lain. Disebabkan kami terlampau obses dengan gossip,borak,merapu,mengila dan sewaktu dengannya, kami menghabiskan masa di twitter dan fb, tapi kesian dekat si shena ni sebab selalu kena 'tweet limit'. Sampai aku rasa Twitter dengan fb tu macam kteorang 3 je dalam 'laman sosial'tu. Aku pun tak tahu lah ape nak jadi dengan kteorang ni. 

Lagi satu , cerita sedih dan kami tiga orang memang tak boleh terima kenyataan lah, cerita kami minta kerja,dah macam-macam tempat dah mintak kerja, tapi takde yang panggil pun, sungguh malang nasib kami. Mungkin belum ada rezeki untuk kami, ataupun Pasti ada hikmah disebalik ini semua *ayat sedap hati. haha

Nampak tak gila dia dekat situ? orang tangkap gambar tunjuk muka, dia tutup muka. haha!
haa, yang sebelah tu yoi, bucuk2 dia. Tak nampak? tu bahu yoi. HAHAHAHAH!

Bukan main excited lagi dapat minum air, haha!ha ni betul xde sesiapa dekat sebelah dia. Comel gambar ni , suka sangat aku tengok *MataKeAtasTanganDiDada. haha!. Dia ni hari ini Pass test undang-undang jalan raya, Tahniah3 =D (jelouse aku) nanti kalau dah dapat lesen jangan lupakan aku pulok! hee

*Korang patut rasa bangga aku masuk gambar korang dalam blog aku.

Asalammualaikum =)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.