Sunday 8 January 2012

lepas satu stage =)

Asalammualaikum averybody! Tonight i very-very not felling well, becouse i demam and selsema.
but! why i still want write one post? becouseee...... like normal lah, i cannot sleep and i want to share some-some story!hehe.
Firtsly!! i very happy becouse the post yang bertajuk 'Siraj nak Besuara sikit (amalina che bakri)' dah buat blog siraj cecah 1089 orang tengook! waaaah hebat. saya bangga dengan diri saya. hehe! alah tahu lah blog korang lagi ramai, bagilah siraj happy sikit =)

Okay thats all iklan only.Back to story, haha.
okay sebenarnya kalau tengok balik dekat tajuk tu saya nak bagitahu yang saya dah lepas satu stage untuk lulus lesen. Stage yang pasti semua tidak gemarinya,iaitu MENDENGAR CERAMAH! fuhhhhh! duduk 5 JAM dalam dewan ceramah, haaa sebenarnya tak berapa nak dewan sebenarnye, macam bilik jee, dah lah sempit, kerusi plastik warung mamak, aircond tak rasa, ramai orang. Mula-mula dari luar aku ingat TANDAS! 
(serius aku tak reka cerita BETULL) em, tapi nak buat macam mana , terpaksa lah masuk ,dengar dan faham ape yang pakcik tu ceramah kan! 

Alhamdulillah abang-abang saya yang comel temankan. Thanks to abang Azrafshah and Afiqmuiz, aku rasa kitaorang memang SWEET SIBLING lah dekat tempat tu.(Y) tapi kitaorang memang sweet pun =P

Em semoga dapat lah meneruskan buat lesen ni sampai habis, Tapi dari balik tadi, aku tak sentuh buku Lesen tu langsung pun. Nampak PEMALAS kat situ. Tapi akan ku baca !! Jangan risau. 
Siraj GENIUS(orang cakap) akan lulus dengan cemerlang,gemilang dan terbilang dalam pengambilan lesen =)

Okaylah, i very-very(bhs iggeris ada 'kata ganda) nampak tak propa kat situ. haha. Sebenarnya aku mengantuk sangat ni. Sorry lah kalau cerita ni BOSAN! haha. Ape-ape pun korang dah baca sampai nak habis (Y) hebak(Y) haaha! 

 Terima kasih kerana sudi membaca . 
PEEEAACCCEEE (Y)

BERHATI-BERHATI di jaalan raya, Sayangilah nyawa anda! 

'Mereka tidak tahu yang kita sayangkan mereka' HAHAHAH!


Asalammualaikum =)

2 comments:

Note: only a member of this blog may post a comment.