Thursday 5 January 2012

Siraj nak Besuara sikit (amalina che bakri)

 Asalammualaikum! 

Dua tiga hari ini semua orang sibuk tulis blog pasal amalina, amalina, amalina PFFTTTT!!!
aku buka Youtube, AMALINA, aku buka Facebook, AMALINA , aku buka Twitter , AMALINA, sampai aku buka blog and nak lari dari cerita AMALINA , tapiii aku jumpa cerita about AMALINA lagi.. So di sebabkan aku tak puas hati, marah, sakit hati dan benda ni menyebabkan aku terjebak untuk menulis cerita pasl dia juga!

Emm, aku tidak lah masuk mana-mana pihak . Tidak kira pihak pembakang(yang kutuk dan gunakan bhs kasar) atau pihak Pembahas(yang beri coment2 yang membina)
em  , aku cakap macam ni sebab orang-orang melayu kita kalau seseorang itu Dari BAIK berubah ke yang Tidak BAIK mesti terus maki hamun, caci dan sewaktu dengannya! bukan nak siasat dan memberikan coment-coment yang membina seseorang itu supaya menjadi lebih baik dan kalau orang-orang yang bagi coment negative tu , itu semua boleh mengundang stress kepada orang yang dicaci itu dan ini mungkin akan menyebabkan pekara-pekara yang tidak di ingini berlaku, contohnya jika kita lihat balik, Amalina adalah salah satunya Harapan negara kita , jika kita buang dia dan hina dia macam-macam ,sudah bersedia ke kita nak kehilangan dia, jika dia tidak mahu pulang semula ke Malaysia dan dia lebih memilih untuk Berkhidmat Di NEGARA ORANG LAIN. Sampai bila negara kita sendiri nak 'NAIK' kalau buang semua genarasi-genarasi yang menjadi tiang negara ni.

Jangan membenci AMALINA kerana dia 'SEKSI' dan bercinta dengan "MAT SALLEH" kerana di negara malaysia sendiri, kalau kita jalan-jalan , kita boleh nampak 'Anak-anak Dara' yangn berjalan dengan baju yang tidak cukup kain ,ada juga yang bercinta dengan 'mat salleh' yang lebih teruk dengan 'black man' malah ada yang bercinta sesama jenis pun banyak di negara kita ini , kenapa kita buat tak tahu je dekat mereka ni?  sebab kita tak kenal  kan ? so kita pun tidak mengenali THE REAL AMALINA cuma keluarga  dan diri dia sendiri jee yang tahu pekara yang Sebenar atau dengan lebih tepat
ALLAH MAHA MENGETAHUI (Y)

Siapalah kita seorang manusia hendak menghukum manusia lain, sungguh TIDAK LAYAK! 
 Siraj bukan lah nak tunjuk baik, cuma nak perbetulkan apa yang siraj rasa tidak patut dan siraj kurang setuju =)

Okaylah siraj bagi satu contoh amalina dicaci yee... :


kalau tak nak di AIB kan kenapa buat..?? buat malu je..
cermin sikit diri tu.. kalau cantik tak apa jugak...
selalunya org yg kurang cantik ni suke pakai tak cukup kain sebab nk expose..
dh seksi baru org nk pandang.. kalau x seksi muka pon tak cantik sapa nk pandang?? 

eh kau balik malaysia..jangan lupa datang jumpa aku... 
aku bagi rasa  batang melayu??
lidah dah keras asyik isap batang pakwe mat salleh. (pfttttt ape ni) BODOH!!!
(ni coment-coment dari YOUTUBE)


Banyak lagi! aku taknak rosak kan blog aku ni dengan kata-kata diorang yang TIDAK BERMORAL sama sekali!

Siraj harap kita tidak kehilangan Amalina Che Bakri. Kepada amalina be strong (Y)
tak semua orang benci anda =)

Asalammualaikum =)










2 comments:

  1. yes so true , kesian amalina , i angreed! plus dia from broken family so mesti ada a lot of tekanan even she pass her spm and whatever examination !

    ReplyDelete
  2. thanks. i takut nak tgok cmnt dekat post ni, takut yang marah i. Tapi tak kisah pun hahah! Amiiin =)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.