Sunday 15 January 2012

Kepercyaaan !

Asalammualaikum! 

Tulis blog ditengah-tengah malam,duduk pula bawah kipas yang berpusing dengan laju untuk menyejukkan diri ini memang terasa dan terserlah keselesaannya (Y). Biasalah malam-malam minggu ini semua orang tidur lambat , lagi-lagi 'REMAJA' macam aku ni, kepada remaja yang suka tidur awal memang sia-sia lah usia remaja anda.hehe. 

Okay,See my Title for tonight. Em sebenarnya aku sedih sebab aku rasa sekarang ini macam ramai yang tak percaya aku. Aku tak buat salah pun, orang cakap aku buat salah and yang paling teruk bila aku cakap aku tak tahu yang aku buat salah , orang kata aku buat-buat tak tahu.Aku tahulah kadang-kadang aku ni 'lembab' sikit sebab aku tak perasan kalau aku buat salah. Bukan tak hiraukan perasaan orang,cuma kadang-kadang aku tak tahu benda yang aku buat tu akan menyakitkan hati orang dan boleh menyebabkan orang berfikiran negative terhadap aku.

Em aku takdelah cakap aku baik, tapi sekurang-kurangnya bagilah aku ruang untuk terangkan cerita yang sebenar dan kalau taknak percaya aku sangat, just bagi aku 'defend' diri aku ni. Ini tak, semua tuduh aku sampai *** aku sendiri pun tak percaya aku. Its okay lah , mungkin sebab aku kawan dengan budak-budak yang orang lain anggap sosial dan boleh terhegeh-hegeh dengan mudah dan senangnya dekat lelaki even kawan lelaki sendiri pun boleh cakap benda yang tak sepatutnya lelaki dan perempuan bercakap.Tapi aku kalau berkawan dengan 'PerempuanMurah' sekali pun, aku takkan ikut macam dia, sebab aku tahu diri aku dan aku tahu ape yang betul dan ape yang salah. 

 Ayah aku pernah cakap dekat aku, dimana pekara yang paling susah untuk kita dapat adalah 'Kepercayaan' seseorang itu *Rindu gila dekat ayah. Tapi walaubagaimanapun jangan disebabkan orang tidak percayakan kita, kita jadikan alasan untuk kita tidak percya kepada diri kita.(nampak tak ayah aku hebat berkata-kata)hehe.Em aku tak kisah lah ape orang nak cakap. Terpulanglah selagi mereka belum puas, biarlah Allah yang menetukan, actly banyak lagi benda penting nak aku fikirkan ='P.

Aku nak mintak maaf kepada yang taknak langsung percaya aku tu. Terima kasih banyak-banyak sebab dah banyak berjasa dengan aku. Haaa. ayah aku cakap jangan banyak termakan budi orang nanti susah. Aku jadi macam ni sebab tak ikot cakap ayah akulah. haha.Okaylah sedih betul tulis post ni. =')

Kepada yang baca post aku kali ini, Saya ingin meminta maaf juga yee kalau saya ada buat awook semua marah atau tidak puas hati dengan saya dan kalau ada itu semua ada Saya Tidak Berniat Langsung.

Terima kasih sebab percaya nak baca post saya kali ini =')

Asalammualaikum =)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.