Tuesday 3 January 2012

rindu cousin saya ni =)


Asalamualaikum! post hari ini about my cousin, kenapa aku update pasal dia ? sebab hari ini tiba-tiba rasa rindu dekat 'Cik Abby' saya ni hehe. Saya dan dia sama umur tapi saya nampak lagi matang dari dia ,sebab ape ? sebab saya lagi tinggi dari awook.HAHA(gelak jahat)

Kami baru je habis SPM , Alhamdulillah kami datang semua paper , takde yang tak hadir okay, masa dalam belengu Spm hari tu , dia banyak tolong aku dalam pelajaran , memang tidak dinafikan dia seorang yang rajin belajar dan seorang yang pandai ,kalau nak bandingkan dengan aku yang pemalas ni haha. Walaupun dia seorang yang pandai dan berilmu tapi dia tak pernah kedekut untuk kongsi dengan aku .Thank ipah Loveyouu!

Aku nak bagitahu satu rahsia , masa sebelum Spm aku ada belajar Math dengan dia, tajuk yang susaah2 juga lah, masa jawab math dalam dewan Spm semuanya berjalan dengan lancar walaupun aku pecah kepala,putus urat semua lah buat math tu . SUSAH! Thanks iffah =)

Oh yee , nama sebenar dia NurHafifah Binti Muhd Halid, tapi nama pangilan atau nama Glamour bukan main banyak lagi , aku pun kadang-kadang syukil apa nama sebenar dia , sampai kadang-kadang tu aku lupa lah nama sebenarr dia. HAHA 

nama-nama glamour dia :
*peep(gelaran kawan2 sekolah)
*cik abby(gelaran anak2 sedara)
*iffah(gelaran orang2 baru kenal)
*hafifah(gelaran sape ntah,aku lupa) haha
kalau tak silap aku ni jelah nama glamour dia , tapi aku rasa banyak lagi ni, aku je tak tahu.

Tapi nama aku lah paling special untuk dia , aku kasi nama IPAH untuk dia , dia tak suka aku panggil nama ni, tapi ada aku kisah ? haha
mula-mula je dia marah lama-lama dia PASRAH dan REDHA jee dengan nama ni . HAHAHA!\

Apa-apa pun yang terjadi dia tetap cousin aku yang TERBAIK!! Tiada pengganti untuk dirinya. Waaaaaaaaaaaaaaah! macam bercinta kau nyah. haha! 

HA jap aku uplode gambar cik molek ni jap.



 Masa ni aku paksa dia posing , dia ni suka bergambar, aku pun kadang-kadang rasa macam nak buang je Camera aku kalau dia suruh ambil gambar dia. Sebab banyak sangat. haha


 Alololololo!! omey nyee iooooo!! haha
Suka aku gambar ni, so cute you know! haha dia makin comel semenjak pakai tudung ni, aku ingat kata-kata dia "siraj aku rasa macam bertambah keyakinan diri selepas aku pakai tudung ni"
Alhamdulillah. Aku doa yang terbaik untuk kau <3


Okay! gambar ni. hahaahhahah! mucung mu membuatkan diriku tidak keruan! HAHAA! 
jangan marah yee ambo masuk gambo mu neh deh. hahaha !
comel =)

Okay itu saja lah pasal cousin aku yang comel2 ni . 

Terima kasih sudi baca, dan doa kan kami mendapat keputusan yang cemerlang yee untuk SPM kami =)
\
Asalammualaikum =)


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.