Wednesday 8 February 2012

Bila kami bergabung (Y)

Asalammualaikum!! 
Hellloooo everybody!!! today i already back to KL, sudah lama duduk kelantan terasa macam jiwa ku tertinggal disana(konon)haha.Semua tanya dan suruh aku apdate blog kalau dah  balik dari kelantan, so kepada peminat-peminat saya, saya dah update! 

Semenjak balik kelantan hari itu, aku tak sempat nak rehat langsung, ada jee nak pergi berjalan tapi orang lain yang beli barang, aku takde jumpa benda yang menarik minat aku pun, aku sebenarnya nak beli TOTO tapi semua orang tak kasi, toto dekat kelantan murah kot.Tapi takpelah aku Redha, hehe

Eh3!!!!! tidak lupa juga ucapan Tahniah kepada abang sedara aku Muhamad Firdaus(betul ke?) haha kerana telah selamat di ijab kabulkan pada 4.Febuari.2012 =). Meriah sangat majlis diorang ni, lagi meriah sebab ada aku dengan keluarga aku. 

Mari kita lihat kemeriahannya =P


This is my big family, sebenarnya tak semua ada dalam gambar ni. kalau tak lagi besar sampai tak cukup ruang camera lah =P

We happy together =D

 Kami seusia =P

Semua dah melaram mestilah ada time bergambar puloook =D

Jejeka rebutan, sesiapa berminat, mereka sedang mencari yang sesuai. haha. Kacak betul abang saya yang baju kemeja merah tu . Psssttt +D

Cik ipah dan Esoh (nama kelantan) haha

This my soul bebeh =)
k.lang(ibu muda) yang comel =)

Alolololoolooo . sweeet sangat korang =P

Nampak tak aku bukan main tinggi lagi =P

 K.yani, k.lang dan NurSirajMunir yang comeeeel =D


Gambar favrouite ni . Hanis najihah . Muka kami sama (bukan saya cakap) haha! sayang sangat hanis najihah ni =D

*Saya sayang keluarga saya =)

Asalammualaikum =)


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.