Thursday 2 February 2012

Keluarga baru.

Asalammualaikum !

Helloooo awook semua , saya ada ahli baru dalam rumah saya sekarang. 


Alolololooolooooo! omeynyo ioo! HAHA.
Kehadirannya amat mengejutkan kami semua, sebab umi bangun pagi-pagi nampak makhluk tuhan ni tidur dekat kepala afiq, pada awal pagi umi dah menjerit-jerit suruh kami buang dia ni, tapi kami buat tak tahu je dengan umi, sebab umi pun sebenarnya sayang kan kucing, cuma alah sikit jee dengan bulunya.

Nama dia? aku sendiri pun tak tahu, afiq bagi nama AFI, abang acab bagi nama YING, scha bagi nama GOMOK. Nama aku lah paling sepacial, aku bagi nama UCUXSSSS (rempit sangat)haha.

Sangkar dia comel sangat.
Sangkar ni , abang dengan afiq yang pilih, bukan main jambu lagi abang aku dua orang ni, pilih sangkar warna pink. Diva sangat (Y)

Helllloooooo!!! saya tak tahu nama saya ape.

Sedapnya duduk dekat atas paha abang =)

Masa ini dia merajuk, Satu jam duduk dekat tepi sofa sampai tertidur =)


Makan TIMEEE!!! dia makan nombor satu, makan, minum, makan balik, pastu minum (MacamOrang).


Ni makann diaaaa, akibat nak mandikan makhluk ni, aku dicakar sampai macam ni, tapi aku redha kerana ini semua  hanya dugaan. haha. 

*Harap dapat jaga dia sampai akhir hayat dia, macam kucing-kucing yang sebelum ni.Kepada kucing-kucing yang lama, kami tetap merindui kamuu. hehe.

Asalammualaikum =)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.