Tuesday 6 December 2011

Tengah malam

Hye. post tengah-tengah malam mcm ni memang kesukaan aku. Emmmm! tak boleh tidur sebenarnye , ada orang menyakitkan , menyedihkan hati aku ni. Membuatkan aku tak boleh nak tidur , Hari-hari malam menjadi suram *k sirajazman jiwang. :P
* tulis malam-malam ni keyboard pun aku tak nampak sgt ni. (tak sedar diri tu rabun malam)

Okay ! Sebenarnye nak bagitahu yang aku LAST PAPER ESOK UNTUK MY SPM (=

Esok paper Ekonomi Asas. Alhamdulillah aku tak ada apa-apa masalah dengan paper ni. Insyallah I will do the best for my result . :)

Tapiiiiiiiiiii ! dalam keseronokan nak habis sekolah, aku serta teman sepejuang SEDIH sebab kita orang akan berpisah , cuma lambat atau cepat je. Hope tak akan lost contact *tapi tak akak jadi kot sebab kita kan aada FACEBOOK, SKYPE, YM, TWITTER, MYSPACE(kalau ada yg masih ingat password lah)hehe
And kalau korang khawin jangan malu-malu nak jemput SIRAJ AZMAN. :P

Thanks too all my friend sebab sudi jadi kawan aku selama ini. 
Thanks too Shena rofizal , Syafiqa jaafar, Afiqah rahim , Alifah ilyana , Dyana harun , Fatin Eleena , Syeril Eleena, Syarifah Syahirah , Syuhadah , Alihamizan , Anusha , Bob Danial , Raja Zahir ,. Shahzanie , Irfan , Ani Mazliya , Syikin , Mira , Zue , Irma , Puteri , Nissa Azri , Adhwa , Syafiqa ,
WAAAAAAAAAAAAAH ! dan ramai lagi . Korang semua pernah happy kan aku selama aku sekolah di BANDAR TUN HUSSEIN ONN .

*Maaf jika ada nama yang siraj azman tak letak, saya pun manusia biasa, kadang-kadang terlupa .

#Maklumat penting yee. Kalau ada renion jangan lupa panggil siraj azman. And dalam plan siraj azman nak buat renion 10 tahun akan datang. hehe. 

okay lah mengatuk tahap dewa dewi dah ni . bye. keep in touch okay bebeh . muah :*

salam siraj buat kawan-kawan <3

*jap ! post aku macam lari jee dengan tajuk .(actlly tak tahu nak letak tajuk ape) haha








No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.