Sunday 18 December 2011

lesen!!!!!

Helloooooooo!!! saya di sini ingin mengumumkan bahawa saya baru balik dari mendaftar Lesen Kereta,
Saya bangga(padahal baru daftar) HAHA !
Saya harap saya lulus dengan cemerlang,gemilang,dan terbilang!!!

Bukan nak bangga diri, aku sebenarnya excited jeee !  =)
Doakan saya dapat lulus yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! (paksa) haha

Aku adalah juga tak puas hati dengan pakcik yang ajar tu, tapi taknak kutuk nanti ilmu tak berkat ,tapi memang aku tak puas hati dengan dia, aku ingat lepas jee aku lulus lesen, terus aku nak kunci dia dalam kereta, pastu lepaskan kereta dekat mana-mana sungai ke gaung mana-mana ke . Kau tunggu pakcik. 
AHAHHAHA(gelak jahat)

okaylah. Aku tak tahu bila nak pergi dengar ceramah yang 10 jam nanti, and macam mana aku nak hadapi benda tu semuaaa!!! OH TIDAAAAKK!

Bila aku dalam dewan ceramah nantii :
*duduk keseorangan tanpa gurauan dari kawan-kawan
*tidak kenal sesiapa
*muka blur gila macam budak darjah satu masuk kelas
*lapar setiap masa
*haga tahap dewa dewi
*tengok-tengok kalau ada pakwe kacak =P
*menyampah tengok lelaki or perempuan rempit! peeaach! haha
*taku-takut orang sebelah mulut busuk (10jam nak thn)

Dan sewaktu dengannya lah! HAHAHAHA =D

semoga saya dapat lesen =D








No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.