Friday 9 December 2011

Tekejut mak noook !

Hye . duduk diatas katil yang sugguh empuk ,lembut, renyuk,konyot dan sewaktu dengan nyee mmg best lah!ehehe. 
___________________________________________________________________________________
Haha. Keluar tajuk pulak kat atas ni . Jadi macam ni sebab menulis duduk atas katillah(kbosan)
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT

Aku sebenarnya nak cerita pasal selendang hari ini , pada sesiapa yang tak tahu selendang . JAP 
*nah tengok gambar.hehe


Aku baru jee pergi beli selendang tadi . Alhamdulilllah aku pilih yang cantik(lagi cantik dr atas ni) =P
Tapi aku tak tahu macam mana nak pakai, takde lah bodoh sangat , cuma tak reti nak buat style-style yang digilai ramai perempuan yang bertudung sekarang ni . Style yunalah , hana tajima lah , maria lah, dan ramai lagilah. peeaaach =)

Disebabkan aku tak tahu macam mana nak style kan selendang ni , aku pun seacrh lah YOUTUBE untuk tengok kalau-kalau ada yang ajar style yang cantik.
aku pun dapat satu pengajar ni nama dia TUUUT tak boleh bagitahu , nanti controversi aku pye blog. hehe
okay lah . aku pun tengoklah macam mana dia mengajar ,dapat lah juga sikit-sikit walaupun aku tak cuba . Aku respectlah budak tu sebab dia pandai pakai tudung and dia cantik sangat =)

Tapi you all yang buat sirajazman teperanjat ! ada satu part dia lilit tudung dia , dia tersalah tau , then dia boleh mencarut OH FUCK(ni dia yangcakap). Thats not good at all. Cuba bayangkan kalau orang bukan islam yang tengok video dia tu, kan dh rosak nama islam.

*so better tengok betul-betul video awak tu sebelum post okay my dear . Its okay lah , mugkin dia tersalah,tapi kalau di lihat di mata orang-orang bukan islam, diorang akan cakap agama kita 'cakap je lebih' rigth?

Siraj kat sini bukan nak cari salah sesiapa. Cuma teperanjat jee and nak perbetulkan ape yang salah sahaja . Thanks <3

#Salam buat siraj untuk anda semua . Terima kasih kerana baca =)













2 comments:

Note: only a member of this blog may post a comment.