Saturday 17 December 2011

Rindu My Uncle .

Asalammualaikum . Hari ini aku duduk sperti biasa menghadap Laptop dan online dan menulis blog aku ni. Emm!(haa nampak tak aku sedih) . okay serius memang aku sedih and tengah rasa rindu gila dekat uncle aku yang sedang sakit di hospital sekarang. Tiap-tiap minggu aku pergi melawat dia , and tiap-tiap minggu juga lah ada sahaja perubahan pada diri dia .
Uncle aku dah semakin kurus , dah tak handsome macam dulu dah , tapi dia tetap uncle aku paling handsome! hehe! 

YEEEEEEEEEEEE ! saya sayang uncle saya sangat2 and gila juga lah sayang kat dia . Paling senang dia pakcik aku paling besstt! (sorry pakcik lain)hehe.
Uncle aku ni suka bawa aku dan keluarga pergi jalan-jalan kalau kteorg tak tahu jalan ,dia lah selalu tunjukkan dekat kami. Tanpa dia KAMI SESAT !! SESAAAAAT !ha terukkan ?

Aku post ni, bukan ape . Cuma aku sedih and rinduu jee dekat uncle aku.  
Jap2!! aku uplode gambar! 


HAAA ! sporting kan my uncle ! eh mestilah yang baju putih tu uncle aku. Yang dua ekor lagi tu anak kesayangan dia .
*tengok aku dengan uncle aku sweet gila pakai baju putih sama-sama. =)
Korang ada? takde. HAHA

Jap gambar dekat!!


JENG..JENG... haaa macam sape ?
Macam hero hindustankan ? HAHA!peeeaaach uncle .

#Siraj sentiansa doakan kesejahteraan uncle di dunia dan akhirat .
Kami semua sayang uncle sangat2.

Semoga tuhan sentiasa bersama uncle , dan permudahkan perjalanan uncle =')











No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.