Wednesday 21 December 2011

Kehidupan semenjak habis SPM!

Asalammualaikum!!!!!
haaaa. nampak energy betul aku bagi salam. Tak tahu lah kenapa , semenjak habis SPM and duduk rumah 24jam ni aku rasa tenaga aku banyak dan tak akan bekurang sama sekali .

Kenapa aku banyak energy?? okay aku cerita .
*First sekali tepat pukul 10 or 11 baru aku bangun and tak perlu ucapkan selamat pagi dekat sesiapa sebab semua orang dah bangun berbeza masa aku sekolah dulu , aku bangun aku ucapakan selamat pagi dekat semua orang yang yang paling letih sekali aku kena kejutkan afiq abang aku yang tidurr mati, tapi semenjak aku dh x sekolah ni, afiq yang kejutkan tak pun abang 'rosyam nor' ak .PEEEEAAACCCH!

Okay tu cerita baru bangun.. Okay dah lepas bangun sudah semestinya berbeza dari dulu sebab kalau dulu aku bangun terus capai tuala dan mandi. Sekarang? pukul 4 atau 5 baru aku perasan aku tak mandi lagi dan kadang-kadang mak aku balik baru aku nak mandi, mak aku balik dalam pukul 6.45 macmtu lah.HAHA

Cerita bangun dah , cerita mandi pun dah . Ni aku nak cerita ape aku buat sampai aku tak mandi tu.
*Aku ni tak lah pemalas and tak guna sangat , aku menggunakan tulang muda ni untuk membersihkan rumah aku ni , supaya menjadi 'rumahku syurgaku' taklah penuh dgn habuk, sampai aku boleh kena athsma. So kepada anak2 dara jangann jadi pemalas sangat . KEMAAAS RUMAH! BANTULAH IBU ANDA !

*Dah selesai kemas rumah, aku pun buatlah kerja macam korang semua suka juga iaitu
ONLINEEEE!!!!! 
aku ni takda lah 'HOT' mana pun , tapi kalau buka FB tu mesti adalah orang tag nama lah, orang hantar mesej lah , POKE takyah cakap lah. BANYAKKK ! *kpoyo !
Tu baru FB , kalau aku buka TWITTER lagi lah, orang mention macam aku sorang je kawan diorg yang follow diorang kat twitter tu HOHO! 
Dan aku semestinay membuka dan update my bucuk-bucuk blog ni , tapi bila ada idea jee.. hehe.
aku sayang gila blog aku yang ni, harap aku tak lupa pswrd yang ni pula.

Okay selepas aku online, sudah semestinya aku yang KURANG KURUS ni berasa sangat lapar dan memerlukan makanan yang banyak. Ni jee masalahh aku, AKU TAK TAHU MASAKKK ! nasib baik ada abang acab saya yang pandai sangat masak dan juga adik saya . MUAH!  suka aku orang lain masak AKU MAKAAAAANNNN! HAHAHAH(gelak jahat)

Lepas makan aku mesti mengantuk , aku pun pergilah ke bilik aku yang DIVA sangat tu , dan terus tarik selimut aku yang LEMBUT dan meletakkan kepala ke atas bantal aku yang EMPUK. hehe
dan terus TIDUUUUR  ! (mimpi indah)

Okay sampai sini, kadang-kadang aku bangun malam tu , kadang-kadang aku tidur sampai pagi dan mengulanggi aktiviti aku yang macam atas ni semula.(TERUUUUK)

Apa-apa pun aku SUKA CUTIIIII !!!!!! 
eh aku nak cari kerja okay, mak aku cakap ambil LESEN dulu(nampak mak aku sayang aku)haha

Okay lah. Aku tahuy aku teruk. Alah korg yang cuti tu pun lebih kurang sama jee.. kalau aku teru pun , teruk sikit je dari korang =P
_______________________________________________________________

OH AKU LUPA !!!
GOOD LUCK UNTUK ADIK-ADIK YANG AKAN AMBIL RESULT ESOOOK! =)








No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.