Thursday 15 December 2011

saya bukan pemujuk yang baik

SORRY!!SORRY!!!SORRY!!! aku bukan tengah nyanyi lagu K-pop okay. tak minat tau nyah. *sorry kepada peminat K-pop. Okay aku bukan nak cerita pasal K-pop .
__________________________________________________________________

Aku sebenarnye nak buat satu pengakuan ,di mana aku ni bukan lah seorang yang suka memujuk sebab tulah aku tak suka bila orang nak merajuk dengan aku , kadang-kadang aku pun tak tahu kenapa orang merajuk dengan aku ,sebab aku tak suka ambil tahu orang yang merajuk-rajuk neh, lagi terasa tak tentu pasal, pastu nak tacing2, haha,(k emosional). 

Emm . So kepada sesiapa yang nak merajuk dengan aku dan nak aku pujuk dia tunggu lah sampai lebam dan sebam! sebab aku memang tak akan pujuk kau lagi-lagi aku tak tahu ape salah aku kat kau okay sayang ku =).
Dah berapa tahun tak jumpa aku, pun nak merajuk dengan aku . Dengar sangat fitnah orang .
(aku mangsa fitnah) HAHA
So ape kau nak cakap, cakap lah DO I CARE (gedik) peeaaaccch (Y)

Actually, aku tengah bengang dengan orang-orang yang merajuk dengan aku tak tentu pasal , sebab ape pun aku tak tahu. Dia ingat aku ada masa nak fikir pasal benda-benda SAMPAH macam ni. SAMPAH OKAY!
Aku malas layan ,layanlah perasaan kau sorang-sorang , cakap aku taknak percaya , pergi percaya cakap orang lain . Kau ingat aku jahat sangat ke nak mengata kau!! EEIIIIIIEEIIIIEEIIII (nampak tak aku marah?) <_>'

Aku harap kau bahagia dengan hidup kau yee . MENYAMPAAAAAAH! 
BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

*maaf yee anda. siraj emosional =O 
peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaccccccchhhhhhhhhhhh =D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.