Saturday 3 December 2011

Post pertama saya =)

HEELLLLO ! 3.12.2011, kakak sedara saya telah selamat melahirkan anak perempuan sulungnye. yang sungguh cute, miut :)

Jap ni anak sedara untie 'mun' lagi seorang (bertambah anak sedara mak noook)


ALOOOOOLOO ! comel aliii! jap nama NUR DANNA QULISYA . 
Alhamdulillah my anak sedara selamat dilahirkan. Sepatutnya Danna dilahirkan pada bulan satu , tak sabar nak tengok dunia baby comel ni =)

*tahniah kepada k.ilya dan abg boboy . Semoga daopat menjadi ibu bapa yang baik dan keluarga yang bahagia untuk selama-lamanya <3

#lagu sikit

http://www.blogger.com/blog-this.g?n=Barney+-+I+Love+You&source=youtube&b=%3Ciframe+width%3D%22459%22+height%3D%22344%22+src%3D%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fembed%2FdsKO_r76kfQ%3Ffs%3D1%22+frameborder%3D%220%22+allowfullscreen%3E%3C%2Fiframe%3E&eurl=http%3A%2F%2Fi1.ytimg.com%2Fvi%2FdsKO_r76kfQ%2Fhqdefault.jpg

hehehe <3
 *owh lupa pulak !!! tahniah kepada pakcik hawi dan cik zai sebab dah terima cucu sulung ..ecececeh . Hye atuk dan nenek . :*

EH ! macam tak adil lah pula cerita pasal anak saudara untie yang sorg ni jeee.. hehehe.

Okay lah ni lah anak2 sedara saya <3

 CAAAK ! Budak gomok3 ni Hadif (tu jee aku ingat) hehe
baby 2011 <3


The big brother . Adi Hakimi ( budak bijak)
My sulung anak sedara ni <3

 Uish ! Budak paling aktif .
boleh jaga dia kalau anda semua nak kurus =)
(Adi hafizudin)

*Tapi mak dia tak kurus2 pun (sorry k.lang) =P
peeeaaachh (Y)



Hanis Najihah <3
kembar untie mun!!!!! (sama ke ? . k bsn)
Anak sedara kesayangan ni , hari2 ku menjadi ceria dengannya(HAHA)
Nah ambil cium sikit :*



Tembam3!!! Aishah Hana
(baby 2011)
*tahun anaklah aku rasa tahun ni =P



IMAAAAAAAAAN !!!!
(okay tu  jee aku ingat nama dia) *mak sedara tak guna =P
tak tahu kenapa tapi kalau tengok muka iman jiwa menjadi tenang . hehe
Baby 2011 jugak iman bucuk3! :*

# okay tulah anak2 sedara saya. ada lagi seorang tapi tak dapat cari gambar baby ku tu.. IQRAM sorrrrrryyyyyyyy! *mak sedara gambar anak sedara pun takde . =P

#saya harap anak-anak sedara saya akan menjadi genarasi yang CEMERLANG , GEMILANG , TERBILANG!!!!

(post pertama tiba--tiba mood nak tulis about my anank-anak sedara saya <3)


2 comments:

  1. untunglah dah ada anak sedara..akk entah bila nak ada :p

    ReplyDelete
  2. hehe. ni anak sedara dari cousin2 jee. Dari adik beradik ntah bila lah. haha
    Takpe2 tunggu anak akak jelah nanti :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.